evolife.bg-kak-da-ostanem-spokoini-v-napregnati-situacii

„Да задържаме гнева е като да държим горещи въглища с намерение да ги хвърлим по някой друг. Ние сме тези, които получават изгарянията.” – Буда

 

Може би някой е шофирал пред вас с 20 в зона с ограничение 50 км/ч или може би сте получили ужасно обслужване в някое заведение.

Така, че да загубите самообладанието си.

Независимо от причината за вашата взривна реакция, вие все още не сте намерили начин да запазите контрол и да останете спокойни.

Нетърпеливостта и загубата на нрав са нещо като цигарите. Разбира се една или няколко стотин няма да ви убие.

Но усложненията с течение на времето ще вредят трайно отвътре от отчуждаване на себе си, негативно влияят върху децата ви и косвено върху роднини и близки.

Въпреки, че вашата ситуация е голяма работа, може би вие не знаете откъде да започнете.

Вие се чувствате безсилни и неможете да го контролирате, така че продължавате да го замитате под килима.

Как неволно е наследена и култивирана тази нежелана черта

За повечето от живота ми и практически всички стресиращи срещи оставах разочарован и губих самообладание. Аз не осъзнавах, че подсъзнателно „практикувах” негативност всеки път, когато правих това.

Аз изразявах нежелателно поведение многократно до точката на песимизма.

Показвах един нежелателен изблик за всяка неосъществена среща.

Практиката свърши перфектна работа преди всичко. И в крайна сметка аз усъвършенствах отрицателните емоции.

Въздишка…вместо нежелана емоция е толкова просто да се получи.

Баща ми го научи от моя дядо, аз го научих от баща ми и неволно съм го предавал на други около мен.

Нетърпението заразяваше моето семейство. Този безкраен цикъл продължаваше до безкрай.

Години семейството ми остана с мен, без значение какво и моята вина ме накара да опитам най-накрая да сложа край на всичко.

Опитах много неща през годините, за да овладея моето търпение – всичко от медитация, съзнание за смях – и докато тези методи може да са помагали на другите, те наистина не работеха при мен.

Но аз не се отказах да опитвам нови тактики – докато разбера какво работи.

Чрез много опити и грешки аз най-накрая го овладях със следните техники.

1. Визуализирайте позитивната енергия чрез вдишвания

Момента, в който визуализирате отрицателната енергия незабавно вдишайте дълбоко. Визуализирайте тази отрицателна енергия как се прочиства от тялото ви докато издишате.

Повторете няколко пъти, за да генерирате чувство на спокойствие и контрол.

Може да бъде трудно да се откажете, така че забележете, когато изпаднете в подобна ситуация и след това използвайте упражнението с дишането, за да се успокоите.

В крайна сметка имате за цел да заместите вашите ругатни с успокояващи вдишвания, когато мигновено стресовата ситуация възниква.

2. Не избягвайте ситуацията

Вместо да се оттеглите докато се успокоите, направете обратното и заместете стресираното лице с изправена глава чрез обучение на мозъка си да „онагледи спокойствие” в момента, в който възниква стресовата ситуация.

Открих, че излизането от помещението и оттеглянето от ситуацията е просто бутон пауза. Това само забавя неизбежното, но не коригира корена на проблема. Не беше препрограмиран мозъка ми да реагира положително, когато дразнителя настъпи.

За мен, визуализиране на спокойствие е да си представя как синът ми спи като бебе. За други може да е нещо като да си представят един водопад например.

Когато нещата се охладят, ние щракаме без мислене.

Вие трябва да хванете зърното в зародиш, преди то да ескалира.

3. Пребори стреса с повече стрес

Мислете творчески за друга стресова ситуация, която е десет пъти по-голяма от тази, която имате сега, после ги съпоставете и вие ще осъзнаете, че този първоначален стрес не е такава голяма работа вече.

Тези два стресови фактора трябва да бъдат свързани помежду си, за да проработи това.

Така че това, което е по-лошо: е закъсняване за интервю за работа, или катастрофа например.

4. Научете се да обичате врага си за шестдесет секунди

Вместо да се сърдите на лицето, което чувствате, че ви е ощетило вместо това, визуализирайте пред себе си някой, който близък за вас човек, член от семейството ви или приятел на негово място вместо това.

Представете си за момент, че шофирате по път за работа и трябва да ограничите скоростта, когато изведнъж, някой изведнъж пресича пред вас, което ви напомня да ударите спирачката.

Ако беше непознат, ще загубите ума си в сърцето.

Но можете да промените цялата динамика. Ако беше майка ви, вие ще се отпуснете за секунда и ще се замислите дали случайно не я боли.

Ще почувствате непреодолимо чувство за мир и удовлетворение, когато можете да захвърлите егото си през прозореца .

И какво, ако лицето, което от, което сте разочаровани е член от семейството? За мен това е лесно. Аз мисля за нещо, което те са направили за мен в миналото.

5. Прилагане на тест сценарий на астероид

Просто казано, ако астероид удари земята и живота, както знаем, той е на път да приключи, вие ще имате избор.

Бихте ли наистина прекарали вашите последни дни като подчертавате и да се притеснявате за нещо, над което нямате абсолютно никакъв контрол?

Или ще се радвате на вашата обич такава , каквато сте натрупали по пътя?

Това е изключителна ситуация, в която трябва да решите да продължите напред.

Научете се да установявате какво може да контролирате и да признавате това с непоколебимо приемане. След това се съсредоточете върху положителните стъпки, които можете да контролирате вместо това.

6. Приемайте критиката грациозно

С приемането на критиката без злоба вие неутрализирате всяко напрежение и укрепвате вашата самоувереност под налягане. Можете да мислите за нея като психологическо джудже чрез пренасочване на някой други словесни атаки от вас.

Да ще се почувствате ядосани и наранени след това. Това е напълно нормално.

Но вместо да критикувате и вие импулсивно и да навлезете в РАЗГОРЕЩЕН спор, не забравяйте, че можете да оставите тази нестабилна бъркотия или можете да добавите масло в огъня и да го направите по-голям, отколкото вече е.

Избирайте разумно и изберете по-малката от двете злини.

Без значение каква е ситуацията пред лицето ви, вие трябва да знаете този факт:

Вие имате силата да направите избор. Никога не раздавайте това правомощие.

Не си губете ценната енергия за неща, които няма да доведат до абсолютно нищо.

След като го постигнете

Това е добро постижение. Аз се чувствам по-близо до моето семейство от всякога.

Постепенно ще видите хората около вас как последват вашите методи на търпимост в напрегнати ситуации. Те ще го последват, без да знаят за това.

Въпреки това работата е в прогрес, но приятен.

Това е просто невероятно как другите абсорбират тази топла енергия.

Толкова много по-лесно се комуникира след това. Разбира се има и малки красноречия тук-там, но вече няма да има саркастичен език сега!

Всички чувства са здрави и балансирани.

Направете тази стъпка в правилната посока

Ангажирането в стрес е ежедневен ритуал, всички от нас стават жертва на това с абсолютна лекота.

Направете съзнателно усилие да го уловите, ако това ви препъва.

Не чакайте прекалено дълго.

На каквато и възраст да сте знайте, че ще успеете. Това е самоизпълняващо се пророчество.

Така че отделете време.

Направете усилие да се промените за по-добро чувство.

Използвайте постоянството като превозно средство до вашата дестинация.

Вашето семейство, всеки в близост до вас човек и вашият собствен щастлив живот чакат вас.

Pin It on Pinterest

Share This